divendres, 29 de febrer del 2008

final!!!!!!


El final del crèdit ha arribat, no se si per sort o per desgràcia, perquè la veritat és que tot aquest tema de la mitologia, sobretot grega, m'agrada molt. Suposo que per aixó el vaig triar.
La veritat és que si que m'esperava que fos diferent però m'ha sorprés molt aixó de treballar amb ordinadors, es força còmode, però el meu problema és que sóc molt lenta buscant informació i per aixó no he tingut temps de fer més treballs. He aprés moltes coses interessants com molts mites i les històries dels diferents dèus i herois. Una de les històries que més m'ha agradat és la de Eros i Psique i per aixó he posta la foto. m'ha sorprès la imaginació que tenien els grecs per inventar-se les histories i a més a mes creure'se-les.
Tot el relacionat amb la mitologia sempre penso que és interessant, perquè despres de milers d'anys s'han conservat tots aquests mites. El que no em va agradar tant va ser la pel.lícula dels Argonautes, no sé si era perquè era antiga o perquè la historia no em va interessar, però totes les altres pel.licules, tant la odissea com les altres si que han sigut més interessants. Al principi del crèdit quan ens van passar un powerpoint amb l'origen dels dèus i tot el llistat de dèus em vaig espantar perquè em vaig adonar de la inmensitat del món dels dèus i de totes les histories que tindriem que aprendre. La veritat es que si que n'em aprés moltes i totes interessants i la veritat es que ens n'em deixat moltes, ja que es casi impossible sapiguer-les totes.

El crèdit ha estat molt bé tot i que no he pogut publicar gaires treballs.

Moltes gràcies Lluís!!!