divendres, 29 de febrer del 2008

Final del crèdit.

Quan vaig escollir el crèdit pensava que hauriem d'aprendre molts noms de dèus i les seves característiques i que seria molt difícil i pesat; m'ha sorprés bastant la manera com hem aprés (o almenys jo) tantes coses en tant poc temps i sense estudiar.
Abans ja m'agradava la mitologia tot i que no en sabia gaires coses i ara, que en sé més, m'agrada molt més que abans i encara ho trobo més interessant ja que he vist que els mites, de tant impossibles, són divertits. A més, trobo que la mitologia és cultura general i sempre està bé saber-ne una mica.
La manera de fer les classes m'ha agradat molt. Els powerpoint's que ens posava en Lluís per explicar-nos els mites, amb imatges, fan la classe molt més amena que si haguéssim d'estar asseguts davant d'un llibre i a la classe, com en la majoria d'assignatures. A més, amb les imatges, els mites, els dèus i en general tot el que s'explica, s'enten més bé i s'aprén molt més ràpit. El que també m'ha sorprés, i molt, de la manera de fer les classes, és això del blog. Jo em pensava que això de fer servir ordinadors per fer les classes i no haver de fer exàmens era part de les pel·lícules futuristes i he vist que ja no ho és tant (i m'ha agradat, és clar). El que no m'ha acabat d'agradar són les pel·lícules que hem vist perquè, sincerament, se m'han fet una mica pesades (pel tema o per l'antiguitat de la pel·lícula, no ho sé).
En general, el crèdit m'ha agradat molt.