divendres, 29 de febrer del 2008

S'ha acabat el crèdit!!

Hola Lluís, tot i que he posat el títol d'aquest treball amb exclamacions, no voldria que pensessis que no m'ha agradat sinó que ha estat molt bé!!

En general aquest crèdit m'ha agradat, ja que, des de que Disney va fer la pel·lícula de l'Hercules, sempre m'havien agradat els deus tan romans com grecs, tenia la curiositat de voler saber-ne més.

El crèdit en realitat no ha sigut gens feixuc, gracies a que ho hem combinat bé amb els vídeos de l'Odissea, en Jasón i els Argonautes i la Fúria dels Titans, juntament amb els power points dels mites més importants, a fet que el treball del divendres fos més ràpid de fer, perquè durant els altres dos dies anteriors ja havíem tingut constància de nous personatges sobre qui poder fer un treball.

l'actitud dels companys també ha ajudat a que el crèdit es fes curt i ràpid de passar.

La veritat no pensava que pogués aprendre tantes cosses sobre la mitologia pensava que només parlaríem sobre els principals mites com per exemple Heracles.

M'ha agradat molt i ho recomano a tota la gent que li agradi una mica això de la mitologia.

Bé Lluís desitjo que et vagi bé, i que la resta de companys del crèdit també els hi vagi bé en un crèdit variable ja molt pròsper.

La imatge no vol di que el crèdit hagi sigut un aburriment ni que el professor ho hagi fet malament, sinò que ara ja no hi podem tornar a "jugar" amb aquet "equip" de crèdit variable i que n'haurem de buscar un altre amb un nou "equip".

2 comentaris:

ToRaL ha dit...

ola Edu!!

que gran que ets!! ja veig que t'ha agradat eh el crèdit!!

vinga guapo que vagi bé i fins d'aquí un ratet!!

axís m'agrada una targeta vermella aviam que pasarà demà...

aina ha dit...

Bones!!!
si jo també veig que t'ha agradat el crèdit pero si volies que et comentés algú només m'ho teníes que dir i no pas fer-ho u XD

apa ens veiem d'aqui un parell de setmanes vale!!!


un petooo